Den nye plattformen skal vise fram kundeløsninger fra Kubota, Great Plains, Vicon, Kverneland, Fede og ROC. Websiden har fått navnet The Kubota Group Solutions Hub.
Hva er vår tids største utfordringer? Kan vi skape en bedre framtid sammen? Dette er spørsmålene Kubota forsøker å besvare med sin nye plattform. Kubota ønsker å fokusere på innovative løsninger som møter bærekraftsmål og ikke minst lever opp til Kubota sitt slagord: For earth, for life.
Variert innhold
Den nye plattformen gir varierte historier rundt kundeløsninger basert på teknologi som gir kundene god hjelp til å overvinne utfordringene i hverdagen. Historiene er basert på tema som innovasjon, bærekraft, oppkobling, automasjon og effektivitet.
Besøkende kan sjekke ut ulike historier fra Kubota sine landbruks, anlegg og ikke minst motordivisjonen til selskapet, og de ulike merkenavnene. Den nye plattformen skal også gi de ulike Kubota-selskapene mulighet til å øke kommunikasjonen fram mot nøkkeleventer innen bransjen senere i år, som Agritechnica som skal arrangeres 12-18 november i Hannover i Tyskland.
Webadressen til den nye plattformen er https://kubota-group.eu